Ile osób odwiedziło bloga? ♥

czwartek, 15 marca 2012

Nova. ♥

Heej.
Jak już się pewnie domyślacie, będę tutaj pisała opowiadanie. ;))
Mam jeszcze jednego bloga, w którym jak na razie nie mam pomysłu, jak rozwinąć czwarty rozdział, a w nocy po obejrzeniu mojego ulubionego serialu "The Vampire Diaries" wpadł mi do głowy pomysł na nowe opowiadanie. 
Jego główną bohaterką będzie Rose Carter. Poznacie ją już na samym początku. Te wszystkie wydarzenia, o których będziecie mogli przeczytać tutaj będą przeżyciami Rose. 

Nowi bohaterowie, którzy będą odgrywali równie ważną rolę w tym opowiadaniu poznacie później, ponieważ nie chcę wam psuć niespodzianki. ;))

Mam nadzieję, że prolog, którego zaraz zacznę pisać - spodoba wam się. Myślałam o nim pół nocy i wydaje mi się, że jest dobry, ale są różne gusta, więc chciałabym, abyście skomentowali go, jak i również następne rozdziały. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz